Catapult Systems
flow-image

CRM התפתח ומציג את עידן המעורבות האינטליגנטית

משאב זה פורסם על ידי Catapult Systems

טרנספורמציה דיגיטלית, מוקד מרכזי של ארגונים מצליחים, מוכיחה את עצמה כציווי עסקי, שכן ארגונים שלא מצליחים לנווט בהצלחה דרך תהליך הטרנספורמציה מפגרים במידה רבה עוד יותר אחרי המתחרים שלהם. טרנספורמציה דיגיטלית מתארת את ההתאמה מחדש של הטכנולוגיה והמודלים העסקיים כדי "ליצור מעורבות מצד לקוחות דיגיטליים בכל נקודת מגע במחזור החיים של הלקוח". (מגזין פורבס) תהליך זה דורש מחברות למקד מחדש את העדיפות שלהן בלקוח הדיגיטלי ולנצל התקדמויות טכנולוגיות, כמו ניידות, ניתוח נתונים, מדיה חברתית, מכשירים חכמים ולמידת מכונה, באופן אסטרטגי כדי ליצור מעורבות מצד הלקוח הדיגיטלי, באופן אינטליגנטי. ההתקדמויות הטכנולוגיות האלה קובעות את הסטנדרט למעורבות הלקוחות, אשר כעת דורשת חוויות לקוח פרואקטיביות, מותאמות-אישית כדי ליצור מעורבות. יתרה מכך, גישה זו חייבת להיות מיושמת גם על האופן שבו ארגון מקיים אינטראקציה עם עובדיו. מתוך הבנה של ההכרח הזה, Microsoft Dynamics CRM 2016 תוכנן ופותח כדי לאפשר לארגונים לעמוד באתגר של טרנספורמציה דיגיטלית על ידי שילוב הטכנולוגיות וההתקדמויות הקריטיות הללו בדרכים המגדילות את הפרודוקטיביות העסקית ושל המכירות, ובו בזמן לספק חוויה פרואקטיבית ומותאמת-אישית יותר, ללקוח ולעובד.

להוריד עכשיו

box-icon-download

שדות חובה*

בבקשה תסכימו לתנאים אלה

בבקשת משאב זה אתם מסכימים לתנאי השימוש שלנו. כל הנתונים מוגנים על ידי הודעת הפרטיות . אם יש לכם שאלות נוספות אנא שלחו אימייל אל dataprotection@headleymedia.com .

קטגוריות קשורות הצפנה