משאבים עדכניים מ- Accenture

מדוע ייעוד ומטרה הם הדבר הראשון במעלה שמשווקים זקוקים להם - וכיצד להשיג אותם
כמעט 70% ממנהלי השיווק אומרים שהשנה האחרונה שחקה לגמרי את העובדים שלהם. חלק מהבעיה נובע מהלחץ הגובר על עסקים שעליהם להיות הכול, עבור כל האנשים,...

מוכנים או לא מוכנים: מדוע חדשנות שיווקית מתחילה בפעולות שמיועדות להכניס סדר בבלגן
עם התפוצצות המסחר הדיגיטלי במהלך המגיפה, ראינו עשר שנים של צמיחה בשנתיים, וזה שינה לחלוטין את נוף החדשנות של סמנכ"לי השיווק. חדשנות שיווקית...

כיצד הנתונים מסייעים למשווקים להכניס סדר בבלגן
SHARE נתוני לקוחות ותובנות לקוחות הם הדבר שמזין את השיווק בעידן הדיגיטלי של היום. ועדיין, יותר ממחצית (57%) מבכירי השיווק מודים שאין להם את...